poniedziałek, 11 stycznia 2016

WOŚP 2016 - debiut nieformalny

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka zagrała po raz kolejny.
tym razem to 24 finał - cel jak zawsze szczytny, ratujemy dzieciaki a także pomagamy tym starszym.

Byliśmy, uczestniczyliśmy, wspomagaliśmy.
Dzięki uprzejmości Radka Brodzika, organizatora X Biegu Policz się z cukrzycą, mogłem i ja swą skromna osobą wspomóc jakże szczytną akcję i niesamowicie ważny cel.
Ja otoczyłem swą opieką te osoby które zapisały się na w/w bieg w kategorii Nordic Walknig. Wyposażony w kije marki YOKO oczekiwałem na chętnych i służyłem pomocą a także doradztwem i profesjonalną obsługą. No właśnie bez ukrywanej skromności:)))))


Start nieco opóźniony - licytacje, min. tort, profesjonalne kije do Nordic Walking i inne gadżety - miał miejsce pod Urzędem Miasta w Zielonej Górze, swą osoba zaszczyciła nasz wyścig pani Marszałek Elżbieta Polak. Pogoda doskonała, temperatura w granicach 0 st. i mnóstwo startujących - ogółem 270 osób. Wszystkich puszczono razem na trasę do Parku Tysiąclecia w którym każdy miał do pokonania 3 pętle co dawało prawie 4,8 km. Było dość ślisko, niemniej warunki był jednakowe dla wszystkich. Wyniki poszły tym razem w odstawkę, liczyła się przede wszystkim doskonała zabawa. Tym razem każdy był zwycięzcą.

Na mecie zostaliśmy złapani na tzw. live i na oczach całej Polski przed kamerami TVP moglismy choć przez chwilę pokazać jak doskonale bawi się Zielona Góra, były krótkie wywiady i komentarze.


Podsumowując, strasznie fajna impreza, tak dużo ludzi na starcie, wolnotariuszy to znak że w obecnej gorącej dyskusji dotyczącej działalności WOŚP wywołanej przez zupełnie dziwne i bezczelne komentarze płynące z ust rządzących, że duch w narodzie nie ginie.
BRAWO, BRAWO, BRAWO

p.s.
podziękowania dla Ewy Manii - wiesz za co, Radka Brodzika - za zaproszenie, za wsparcie dla wife, Gośki i Adama M.

a dla wszystkich bez wyjątku ze specjalnym przekazem emocjonalnym
Biffy Clyro
https://youtu.be/wAWFcAfN3kc?list=PLaw3NNNcsCX2GZLI3wqLQgBubnfAgIn3Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz